Jak poprawić obroty towarowe Twoich długopisów reklamowych?
2 min readZ pomocą trafnie dobranych gadżetów reklamowych można swoimi usługami lub produktami zainwestować praktycznie każdą grupę docelową. Umiejętnie dobrane gadżety reklamowe to również doskonałe rozwiązanie, gdy zależy nam na pozytywnych skojarzeniach związanych z naszą marka.
Długopisy reklamowe powinny być użyteczne, dobrej jakości i estetyczne.
Aby gadżety spełniały swoją rolę, nie należy przesadzać z ilością nadruków na nich. Z reguły wystarczy umieścić logo i nazwę firmy w widocznym miejscu na długopisie. Nawet najlepiej przemyślana koncepcja może nie wypalić, jeśli gadżety reklamowe będą po prostu brzydkie. nieciekawa lub niespójna kolorystyka jest jednym z powodów, dla których Twój długopis nie znajduje zainteresowania wśród klientów.
Masz możliwość wyboru długopisu plastikowego, metalowego, ekologicznego lub ekskluzywnego. Do każdego z nich można dobrać eleganckie opakowanie. Nadruk nanoszony jest metodą tampodruku lub grawerowania laserowego, co sprawia, że jest on bardzo trwały. Długopisy z nadrukiem dostępne także w zestawach idealnie nadających się na upominek dla pracowników czy klientów. to sprawdzony gadżet reklamowy i praktyczny upominek sygnowany marką. Bogaty asortyment długopisów otwiera się przed Tobą – możesz zdecydować o kolorze, rodzaju loga przedstawionego na długopisie z nadrukiem – czyli ogólnych cechach, którymi wyróżniać się będzie Twój produkt.
Sposoby, dzięki którym rozdasz swój produkt, promując przy tym firmę
Swoje długopisy możesz wręczyć np. pracownikom, którzy użytkując je w codziennych czynnościach będą jednocześnie reklamować Twoją markę przebywającym z nimi ludziom. Możesz zaproponować pomoc instytucjom charytatywnym – sponsorować nagrody w konkursach, albo samemu zorganizować konkurs, w którym zostanie wykorzystany Twój firmowy długopis z nadrukiem.
Sposobów na rozprzestrzenienie wiedzy o Twoim produkcie jest mnóstwo, a wszystko zależy od Twojej oryginalności. Ważne – baw się przy tym dobrze! Organizując konkursy zaproponuj uczestnikom nagrody, które będą zaopatrzone w logo marki. Zadbaj o estetykę produktu, by wygrany nie poszedł następnie w zapomnienie.